Vzhledem k tomu, že stále více lidí dává přednost elektromobilem před klasickými automobily se spalovacím motorem, nabíjecí infrastruktura otevírá zajímavé příležitosti.
Co myslíme pojmem „bonusová služba“?
Jedná se o službu, kterou firma poskytuje zákazníkovi nad rámec hlavních služeb podniku. Bonusové služby přinášejí zákazníkům přidanou hodnotu a větší spokojenost. Například společnost dodávající nábytek nabízí jako bonusovou službu i montáž. Pojďme se tedy podívat na to, proč nabíjecí stanice pro elektromobily je dokonalým příkladem bonusové služby.
Vzhledem k tomu, že elektromobilita se rozvíjí teprve chvíli, je nabíjení elektromobilů pro podniky, relativně novou, ale velmi slibnou bonusovou službou. Spousta maloobchodních podniků, jako jsou třeba restaurace, kavárny či hotely, mají přilehlá parkovací místa, které lze snadno vybavit nabíjecími stanicemi. Na takových místech je většinou vysoká frekvence zákazníků a vy máte o úspěch vystaráno, ptáte se proč?
Reagujete na poptávku trhu
Elektromobilita je na vzestupu a prodeje elektromobilů sledují jeden rekord za druhým. Toto přirozeně vytváří poptávku po nabíjecích stanicích. V průzkumu společnosti Kantar bylo zjištěno, že dostupnost nabíjení elektromobilů hraje roli pro přibližně 85 % řidičů elektromobilů při výběru hotelu, supermarketu nebo restaurace.
Zvyšujete loajalitu
Pořízením nabíjecích stanic udržíte vaše stávající zákazníky loajální a zároveň tak přilákáte další klientelu. Podniky, které vítají e-mobilitu, otevírají své primární podnikání zcela nové cílové skupině – řidičům elektromobilů.
Nový zdroj příjmů
Nabíjecí stanice pro elektromobily mohou vašemu podniku přinášet příjmy, pokud se rozhodnete zavést poplatek za nabíjení. I když nabíjení elektromobilů nabízíte svým zákazníkům zdarma, peníze, které utratí za vaše další služby a produkty, zatímco se jejich vůz nabíjí, zvýší váš zisk.
Tip pro vás: Nabíjecí stanice TeltoCharge
Lepší image značky
Začlenění nabíjení elektromobilů do vašeho podnikání podtrhuje váš závazek k udržitelnosti a ochraně životního prostředí. To pozitivně ovlivňuje image vaší značky a může zvýšit loajalitu ekologicky smýšlejících zákazníků, kteří sdílejí stejné hodnoty. Udržitelný přístup také pomáhá otevírat nové obchodní příležitosti a partnerství.
Prodloužíte zákazníkům pobyt
Jednoduše budou nakupovat tak dlouho, dokud se jim auto nenabije, vy tak získáte další možnost zvýšit své příjmy.
Nabízet nabíjení elektromobilů jako službu s přidanou hodnotou je pro mnoho společností a průmyslových odvětví výhodné pro obě strany. Zvyšuje loajalitu zákazníků, zvyšuje zisk a zlepšuje image značky.
Závěrem lze říci, že prodej elektromobilů je na vzestupu. Podniky, které na tento trend reagují, nejen posilují svou pozici na trhu, ale také přispívají k propagaci e-mobility.
Kontaktujte nás